Ekipa projektu #DumnyDekarz rusza w trasę po dachach!

O dekarstwie w Polsce tak głośno nie mówiono jeszcze nigdy i wszystko wskazuje na to, że będzie o nim jeszcze głośniej. Jak wynika z zapowiedzi inicjatora projektu #DumnyDekarz – producenta okien dachowych Dakea, aktualny rok i czwarta już z rzędu edycja to innowacyjna formuła, nowe, debiutujące w roli ambasadorów dekarskie twarze, a przede wszystkim szereg atrakcji, o których już teraz można poczytać na www.dumnydekarz.pl i fanpage’u inicjatywy. Duży sukces akcji #DumnyDekarz, która od 2018 roku pod mecenatem Polskiego Stowarzyszenia Dekarzy, skutecznie zrzesza społeczność profesjonalnych rzemieślników i stawia na promocję tego niszowego zawodu, liczony jest tysiącami aktywnych fanów. W tym roku dekarze mają bezpośredni wpływ na rozwój wydarzeń. Uruchomiona pod koniec marca 2022 roku rekrutacja do projektu #DumnyDekarz oraz rosnące zainteresowanie w jej udziale, świadczą o jednym – dekarze są dumni ze swoich realizacji i nie zawahają się ich pokazać.

Kierunki rozwoju

Ostatnie cztery lata inicjatywy dowodzą, że #DumnyDekarz, doskonale trafia w potrzeby rynku, związane nie tylko z promocją dekarskiego zawodu i łamaniem stereotypów, ale przede wszystkim integracją dekarskiej społeczności. Projekt #DumnyDekarz dzięki zaangażowaniu przedstawicieli tej profesji stał się w platformą umożliwiającą wymianę doświadczeń, wiedzy, jak również miejscem służącym merytorycznej dyskusji na temat wyzwań, przed którymi stoi cała branża. Podczas, gdy misja akcji od lat pozostaje niezmienna, aktualna edycja kładzie szczególny nacisk na jakościową zmianę w postrzeganiu wizerunku zawodu dekarza przez szeroko pojęty rynek, czemu między innymi, posłużyć mają rozmowy z przedstawicielami dekarskiej branży.

Nowa formuła

Niezaprzeczalnym sercem projektu, którym była współtowarzysząca dotychczas publikacja „DEKARZE”, będąca zarazem zbiorem inspirujących wywiadów z dekarskimi osobowościami, w aktualnej edycji ma nabierać bardziej dynamicznego i innowacyjnego charakteru, a wersję drukowaną mają zastąpić lżejsze w odbiorze formaty animowane, prezentujące nowe sylwetki ambasadorów akcji. Nowością jest także mocne otwarcie się na społeczność dekarską zgromadzoną wokół projektu. Trwająca od 21 marca rekrutacja już teraz cieszy się sporym zainteresowaniem dekarzy, a to wróży ogromny sukces całego przedsięwzięcia. Zdaniem Magdaleny Zarzyckiej z zespołu Dakea, było to naturalne posunięcie wynikające z potrzeb miłośników akcji. „Społeczność projektu #DumnyDekarz regularnie rośnie, podobnie aktywność jego fanów. Z dekarzami o dekarstwie można rozmawiać w nieskończoność, ale główną domeną tych profesjonalistów jest ogromne przywiązanie do jakości swojej pracy. Za sukcesem projektu zatem stoją przede wszystkim sami dekarze. Wystarczy ich jedynie posłuchać, aby przekonać się, że nie tylko z uwagi na hossę na rynku budowlanym, ich usługi nie potrzebują reklamy. Każdy z nich ciężko pracował i pracuje na znakomitą renomę – to dzięki niej ich kalendarze są poplanowane nierzadko na lata wprzód. Dekarze to wirtuozi w swoim fachu i prawdziwi pasjonaci”. – podkreśla Magdalena Zarzycka.

Bliżej społeczności

Aktualnie trwająca rekrutacja do nowej odsłony projektu #DumnyDekarz, jest jedną z pierwszych zapowiedzianych przez organizatora tegorocznych atrakcji. Drugim istotnym elementem jest rozbudowanie kanałów komunikacji. Już dostępna odświeżona wersja strony internetowej www.dumnydekarz.pl oraz nowa odsłona fanpage’a, wkrótce zostaną wzbogacone o kanał #DumnyDekarz na YouTube, który będzie służył publikacji i promocji zapowiedzianych treści interaktywnych. Pojawią się zarówno nowe wywiady z dekarzami, nowe twarze, jak i nowe ekipy dekarskie. Przewidziano również szereg konkursów, w których do zdobycia będą atrakcyjne nagrody rzeczowe. Efektem tych działań, ma być dotarcie do jeszcze większej ilości użytkowników, zainteresowanych dekarstwem od strony zawodowej, jak i prywatnej oraz poszerzenie już istniejącej ponad sześciotysięcznej społeczności fanów projektu #DumnyDekarz.

Zapisy trwają

Ekipa #DumnyDekarz niebawem wyrusza w trasę po Polsce, a pierwszych efektów spotkań i rozmów można oczekiwać już w maju tego roku. Tymczasem wszystkich chętnych do udziału w akcji, zachęcamy do zapisów na stronie www.dumnydekarz.pl, gdzie do końca kwietnia udostępniony został formularz zgłoszeniowy. Po jego wysłaniu można spodziewać się telefonu od ekipy projektu #DumnyDekarz, podczas którego zostaną omówione szczegóły wizyty.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *